نشان ویژه خلاقیت شانزدهمین سمپوزیوم روابط عمومی به گروه پتروپارس اهدا شد

نشان ویژه خلاقیت شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به سیدحسین قوامی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه پتروپارس اهدا شد.

این سمپوزیوم در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان به‌صورت مجازی برگزار و در اختتامیه‌ای که به دلیل رعایت دستورعمل‌های بهداشتی با حضور تعداد محدودی از فعالان روابط عمومی برپا شد، هیئت داوران به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای، استفاده از عناصر خلاقانه و توجه به نوآوری در فعالیت‌های ارتباطی، روابط عمومی گروه پتروپارس را شایسته تقدیر دانستند.

گروه پتروپارس تنها شرکت نفتی حاضر در میان برگزیدگان بود و فرهنگ‌سازی متفاوت برای مقابله با ویروس کرونا با پویش «پتروماسک» و کلیپ «کرونالوژی در فشم» و همچنین طراحی و تولید کارت سه‌بعدی تبریک نوروز و انتشار ماهانه مجله خبری در قالب استودیو مجازی از جمله مواردی است که توانست نظر هیئت داوران را جلب کند.