نقش رسانه های نوین در انتقال پیام

نقش رسانه های نوین در انتقال پیام

[columns] [span6]

مقاله «تاثیر رسانه های نوین بر تولید محتوا و انتقال پیام روابط عمومی» به عنوان مقاله برگزیده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ارائه شد.

این مقاله به قلم مهندس سید حسین قوامی کارشناس ارشد علوم ارتباطات و بر اساس یک پژوهش دانشگاهی به رشته تحریر درآمده و به واکاوی چگونگی تولید محتوا و انتشار پیام روابط عمومی توسط رسانه های نوین می پردازد.

[/span6][span6]

[/span6][/columns]

[hr]

برای کسب اطلاعات بیشتر یا برگزاری دوره های مشابه تماس بگیرید

[hr]

[icon icon=icon-volume-up size=50px color=سایر پادکست ها ]

سایر پادکست ها