بررسی راه اندازی کارشناسی ارشد و دکتری برای پذیرش مدیران و کارشناسان روابط عمومی

با پیگیری و تفاهم دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی (موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان)، زمینه راه اندازی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری روابط عمومی و ارائه تسهیلات برای ورود مدیران و کارشناسان روابط عمومی در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با اعلام این مطلب افزود: در جلسه ای که با مسئولان دانشگاه آزاد برگزار شد ، مقرر شد دو کارگروه برای راه اندازی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری روابط عمومی در دانشگاه آزاد تشکیل شود، ما نیز نمایندگان خود را برای حضور در کارگروه ها معرفی کردیم. ضمناً این کارگروه در زمینه اصلاح آموزش روابط عمومی در این دانشگاه و نیز درخواست گرایش های جدید مشاوره نیز خواهند داد.

همچنین قرار شد براساس قراردادی که بین دبیرخاانه و دانشگاه آزاد به زودی امضاء می شود ، امکان ادامه تحصیل کارشناسان روابط عمومی در دوره کارشناسی ارشد و کارشناسان ارشد در مقاطع دکتری در رشته های روزنامه نگاری ، ارتباطات و امور بین الملل و سایر رشته های مرتبط فراهم شود.

سفیدی اضافه کرد : شهریه افراد پذیرش شده ۵/۱ برابر شهریه افراد عادی بوده و پذیرش شوندگان در هر شهر ، می توانند در شهر محل کار یا مورد علاقه ( درصورت وجود آن رشته در دانشگاه آزاد شهر مورد نظر ) ادامه تحصیل دهند.

علاقه مندان می توانند در صورت تمایل ، آمادگی مکتوب خود را به دبیرخانه سمپوزیوم اعلام کنند.