ده شرکت برتر روابط عمومی ماه نوامبر ۲۰۱۳ معرفی شدند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  -تاپ آژانسیز، رتبه بندی نوامبر ۲۰۱۳ خود را برای معرفی بهترین آژانس های روابط عمومی اعلام کرد.

فرآیند ارزیابی این آژانس های روابط عمومی از طریق الگوبرداری و مقایسه آنها بر اساس رقبای صنعتی شان انجام می شود.
به منظور داوری آگاهانه، تیم تحقیقاتی روندهای بازار و صنعت را در خصوص آخرین تحولات موثر بر عملکرد سازمان روابط عمومی به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند. دسترسی به کسب و کار، با رتبه بندی آنلاین تاپ آژانسیز برای پیدا کردن آژانس های روابط عمومی توسط یک گروه مستقل مورد آزمون قرار می گیرد.
هرماه بهترین آژانس های روابط عمومی از طریق یک فرآیند ارزیابی خدماتشان به طور کلی تعیین می شوند. این فرآیند شامل تجزیه و تحلیل عمیق بهترین مجریان روابط عمومی شرکت های منطقه از طریق شبکه صنعتی، نیاز سنجی، تجربه صنعتی، دانش صنعتی و موفقیت صنعتی است. ارزیابی مشتریان به منظور به دست آوردن ورودی های منحصر به فرد و پیشنهادات در زمینه خدمات مورد استفاده انجام می شود.
بر این اساس ۱۰ آژانس برتر روابط عمومی در نوامبر ۲۰۱۳ عبارتند از:
۱٫ دوین + همکاران
۲٫ شرکت ارتباطات بدروم، با مسئولیت محدود
۳٫ آژانس هافمن
۴٫ سان استار
۵٫ اسپارکر
۶٫ روابط عمومی لینهارت
۷٫ شرکای سِرِل، با مسئولیت محدود
۸٫ ارتباطات روزیکا
۹٫ کاپسترات
۱۰٫ استراتژی های هیل+نولتون

درباره تاپ آژانسیز
تاپ آژانسیز، تهیه کننده مستقل بررسی و رتبه بندی است. امتیازبندی برترین شرکت های روابط عمومی به صورت ماهیانه برای کمک به کسب و کار از میان شرکت های روابط عمومی با قابلیت و سابقه خدمات موثر انجام می شود. هزاران شرکت روابط عمومی مورد آزمون قرار می گیرند و بهترین ها در رتبه بندی برجسته و اعلام می شوند.
از طریق لینک زیر می توانید شرکت خود را به تاپ آژانسیز معرفی کنید:
منبع: http://www.prweb.com/releases/2013/11/prweb11366336.htm
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)