کاربرد روش‌های پژوهشی پیشرفته به روابط عمومی‌ها آموزش داده می‌شود

با برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی و ارائه ۱۲ مقاله در قالب کارگاه‌های آموزشی در حاشیه کنفرانس «بررسی روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی»، کاربرد روش‌های پژوهشی پیشرفته به روابط عمومی‌های کشور آموزش داده می‌شود.

هوشمند سفیدی، دبیرکل کنفرانس بررسی روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه پژوهش، اصل فراموش شده روابط عمومی‌ها به حساب می‌آید و به غیر از روش‌های نظرسنجی، رضایت‌سنجی و تحلیل محتوا که آن‌ها نیز کمتر مورد توجه‌اند، سایر روش‌های تحقیقی، محلی از اعراب ندارند.

وی با تأکید بر آشنایی و کسب مهارت توسط دست اندرکاران روابط عمومی در زمینه‌های روش‌های پژوهشی جدید، کاربردی و پیشرفته ادامه داد: ۱۰ کارگاه آموزشی از تاریخ ۷ تا ۱۵ دی ماه برگزار شده و در هر کارگاه، یک روش تحقیق، آموزش داده خواهد شد و در کنفرانس هم که روز ۱۶ دی ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود، ۱۲ مقاله شامل ۱۰ مقاله توسط مدرسان کارگاه‌ها و دو مقاله نیز توسط استادان برجسته در روش تحقیق پیشرفته شامل پروفسور باقر ساروخانی و دکتر محسنیان راد ارائه خواهد شد.

سفیدی با بیان لزوم ترغیب روابط عمومی‌ها به انجام پژوهش‌های لازم اعلام کرد: در بخش رقابتی کنفرانس، حداکثر ۲۲ اثر برتر پژوهی در مراسم افتتاحیه کنفرانس معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.