تاثیر رسانه های نوین بر تولید محتوا و انتقال پیام

تاثیر رسانه های نوین بر تولید محتوا و انتقال پیام

[columns] [span6]

مقاله «تاثیر رسانه های نوین بر تولید محتوا و انتقال پیام» به عنوان مقاله برگزیده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت. این مقاله به قلم مهندس سید حسین قوامی کارشناس ارشد علوم ارتباطات به رشته تحریر درآمده و به واکاوی چگونگی تولید محتوا و انتشار پیام توسط رسانه های نوین می پردازد. این کنفرانس، ۱۹ دی ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایش های هتل المپیک برگزار شد.

[/span6][span6]

[/span6][/columns]

[hr]

برای کسب اطلاعات بیشتر یا برگزاری دوره های مشابه تماس بگیرید

[hr]

[icon icon=icon-youtube-play size=50px color=سایر فیلم ها ]

سایر فیلم ها