مقدمه
۵مطالعات نشان مىدهد تا ۷۵% هزینههای ناپیدا و ناخواسته در سازمانها به ارتباطات غیر موثر ربط دارد. کاهش بهره وری، بی اثری تریبون های رسمی سازمان و گسترش زودهنگام شایعات از اثرات زودهنگام ارتباطات سازمانی نامطلوب است. وقت گذاشتن و برنامه داشتن برای ارتباطات سازمانی، سرمایه گذاری برای کسب موفقیت های بیشتر است.
سرفصل موضوعات
- تعریف ارتباطات سازمانی
- نقش و اهمیت ارتباطات
- انواع ارتباطات سازمان
- ارتباطات مخرب (شایعه)
- راههای مقابله با ارتباطات مخرب
- سلسله مراتب نیازهای ارتباطی کارکنان
- مهارتهای ارتباطات نوشتاری
- مهارتهای ارتباط تلفنی
- مهارتهای ارتباط از طریق Email
- مهارتهای برگزاری جلسات
- مهارت ارائه (Presentation)
- ۷ تکنیک برقراری ارتباط موثر
چند رسانه ای مرتبط
برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
سایر دوره ها